Event Management | We Arrange

Event Management op maat

We Arrange, onze bedrijfsnaam zegt het eigenlijk al, “wij verzorgen” graag uw gehele event waarbij we u al het werk uit handen nemen! Niet alleen vooraf maar ook op de dag zelf voeren wij indien gewenst de regie over uw event.

Waarom zou u We Arrange uw event laten verzorgen?

Door onze jarenlange ervaring met meer dan 2.850 feesten en events op uiteenlopende locaties door het hele land zijn we een geschikte sparringpartner voor ieder event. In de afgelopen jaren hebben we een enorm aanbod van producten en diensten opgebouwd van DJ’s, Artiesten, Danseressen en Hostesses tot aan Meubilair en Decoratie, maar ook voor allerlei superleuke Drinks & Food Concepts bent u bij ons aan het juiste adres. Vanaf het verwelkomen van uw gasten tot aan heerlijke hapjes en drankjes en geweldige DJ's en Artiesten voor een spetterend feest!

 

We Arrange betekent "One Stop Shop", want bij ons vind u alles onder één dak!

Ook kunnen we u ondersteunen bij het kiezen van een geschikte locatie voor uw event. Veel van onze klanten zijn event locaties die we graag bij u introduceren als mogelijke optie voor uw feest of event. We kunnen natuurlijk ook zorgen voor een tent (tenten) die we op uw bedrijfsterrein plaatsen en geheel inrichten als feest of event locatie.

 

De voordelen voor u op een rij:

kostenbesparing omdat u bij We Arrange alles op het gebied van entertainment en aankleding onder één dak vindt

tijdsbesparing want u heeft slechts één partner om mee te schakelen i.p.v. vele wat tevens zorgt voor heldere en gerichte communicatie

u heeft nergens omkijken naar want wij verzorgen uw event van A tot Z en kunnen zelfs planningen en draaiboeken voor u maken en daar ook uw medewerkers in betrekken

wij zorgen er op de dag van het event uiteraard voor dat alles keurig op tijd wordt geleverd en opgebouwd en dat de door u geboekte acts ruim op tijd aanwezig zijn

indien gewenst kunnen we er voor zorgen dat er de gehele dag iemand van We Arrange aanwezig is om het gehele event in goede banen te leiden en op locatie te fungeren als één centraal aanspreekpunt zodat we u tijdens uw event compleet ontzorgen

Wilt u meer weten of een afspraak maken met ons om alle mogelijkheden te bespreken voor uw event neemt u dan geheel vrijblijvend contact met ons op en we helpen u graag persoonlijk verder met de invulling van uw event!

Referenties

In de afgelopen jaren mochten wij grote events verzorgen voor oa. Albus Hotel Amsterdam, Heron Auto Purmerend, Alberto's Italian Nijkerk, Gemeente Rotterdam, Meijndert Transport Dordrecht, BAS Barneveld en STC Rotterdam.

Drive-in Show huren Bedrijfsfeest
Drive-in Show huren Bedrijfsfeest
press to zoom
LED Bar huren bedrijfsfeest
LED Bar huren bedrijfsfeest
press to zoom
Lounge DJ huren bedrijfsfeest
Lounge DJ huren bedrijfsfeest
press to zoom
Modellen, Gastvrouwen bedrijfsfeest
Modellen, Gastvrouwen bedrijfsfeest
press to zoom
Cocktail Workshop bedrijfsfeest
Cocktail Workshop bedrijfsfeest
press to zoom
DJ & Saxofonist huren bedrijfsfeest
DJ & Saxofonist huren bedrijfsfeest
press to zoom
Speciale Acts huren bedrijfsfeest
Speciale Acts huren bedrijfsfeest
press to zoom
Meubilair huren voor bedrijfsfeest
Meubilair huren voor bedrijfsfeest
press to zoom